رسانه دیجیتال، پلتفرمی است که امکان تبادل و انتقال کلیه مفاهیم تصویری، صوتی و یا ویدئویی را بواسطه ابزارهای دیجیتالی به طرق مختلف پدید می آورد. این رسانه ها ممکن است به شکل نرم افزارهای رایانه ای، پایگاه ها و گروه های اینترنتی، بازی های رایانه ای، تلفن های همراه و سرویسهای مختلف آن و هنرهای دیجیتال شامل گرافیک رایانه ای، سینمای دیجیتال و… باشد.

امروزه اولین گام برای وارد شدن به فضای رسانه های دیجیتال، برخورداری از یک وب سایت جذاب، حاوی اطلاعات مفید، پاسخگو، تعاملی و مطابق با استاندارد های روز است. علیرغم اینکه بسیاری از افراد و شرکتها قادر به راه اندازی یک وب سایت می باشند، با وجود این طراحی اصولی و اثربخش دارایی های دیجیتال شامل وب سایت، شبکه های اجتماعی و… که با شناخت صحیح مخاطبان هدف بتواند کلیه نیازها و انتظارات آنها را برطرف سازد و سپس مدیریت تمامی این دارایی های دیجیتال و یکپارچه سازی کلیت مفاهیم و پیام مورد نظر امری پیچیده و نیازمند دانش، تجربه و تخصص کافی در این حوزه می باشد.

به همین منظور آژانس تبلیغاتی مات با برخورداری از کارشناسان فناوری اطلاعات، کارشناسان تولید محتوای واحد بازاریابی و تبلیغات دیجیتال با درک نیاز و خواسته مخاطبان هدف، پیام برند را توسط وب سایت و سایر دارایی های دیجیتال به شکلی موثر و در قالب پلتفرمی حرفه ای به مخاطبان انتقال می دهند و از این طریق با هزینه ای اندک ضمن تامین اهداف تبلیغاتی، با کمک تازگی و به روز بودن محتوا، ایجاد لینک، افزایش اعتبار و فروش برند، رضایت و رفاه مشتریان را پدید آورند.

پس از پدید آمدن یک وب سایت پویا و جذاب گام بعدی فعالیت در رسانه های دیجیتال، تولید محتوا و بازاریابی محتوای درون وب سایت و سپس سایر رسانه های دیجیتال مربوط به برند است، بازاریابی محتوا، یک رویکرد استراتژیک بازاریابی متمرکز بر ایجاد و انتشار محتوای ارزشمند، مرتبط و یکپارچه برای جذب و حفظ مخاطبان هدف محسوب می شود.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی می تواند گام بعدی در خدمات مربوط به رسانه های دیجیتال باشد که آژانس تبلیغاتی مات آن را عرضه می کند. امروزه رسانه اجتماعی به گروهی از وب سایت ها اطلاق می شود که محتوایشان توسط خود کاربران ایجاد و منتشر می شود. تبلیغات در شبکه های اجتماعی، صورتی از تبلیغات آنلاین است که در بستر شبکه های اجتماعی انجام می پذیرد.

تبلیغات در اپلیکیشن های تلفن همراه In-App Advertising، بازاریابی ویروسی، تبلیغات بنری، ایمیل های مستقیم، تبلیغات کلیکی و تحقیقات بازار آنلاین از دیگر تکنیک های مورد استفاده در این رسانه است.

 در نهایت به مدیریت شبکه های اجتماعی و روابط عمومی آنلاین می رسیم که به منظور یکپارچه سازی و همگون سازی کلیه فعالیت های مذکور برای ارائه هویتی مشخص از برند و کسب اعتبار و جایگاه مناسب در ارتباط با مخاطبان از اهمیت بالایی برخوردار است.

آژانس تبلیغاتی مات نیز با در نظر گرفتن تمامی این نکات و به پشتوانه کارشناسان و متخصصین خود نسبت به کلیه قواعد بازی در رسانه های دیجیتال آگاهی داشته و کلیه خدمات را متناسب با هدف و ماهیت برند تعریف و ارائه می کند تا موجبات رضایت و آسودگی خاطر مشتریان خود را فراهم آورد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]